ESQUIADES BLANCAFORT

El departament d’Educació física ha organitzat com cada curs l’esquiada de dos dies a La Cerdanya per als alumnes de 1r d’ESO. Van sortir ahir dijous de matinada i tornaran aquest vespre. L’escola d’esquí es desenvolupa un dia a les pistes de Font Romeu i l’altre a Les Angles. Són també dos dies de convivència i d’aprenentatges diferents dels que fem a les aules.

Aquest any s’ha fet també esquiada a 2n d’ESO ja que el curs passat la vam haver de suspendre per les restriccions COVID.

La visita a la bonica vil·la de Puigcerdà és també un clàssic d’aquesta sortida!