ESCAPE ROOM sobre Tirant lo Blanc a 1r BAT

«I si estiguéssim al 1490 i l’enemic t’hagués fet presoner al seu castell? I si l’única forma de fugir del teu captiveri fos resolent enigmes relacionats amb Tirant lo Blanc? I si acabessis de saber que només et queden 60 minuts abans que et vinguin a buscar per penjar-te a la forca?»

Així hem començat l’activitat que han fet els alumnes de 1r de Batxillerat uns quants dies després d’haver fet la lectura de Tirant lo Blanc de Joanot Martorell. L’activitat, un escape room, pretenia estimular l’alumnat a fer una lectura atenta d’aquesta obra clàssica de la Literatura Catalana, a més potenciava el treball en equip i afavoria la competitivitat i la col·laboració entre tots alumnes que han participat en l’activitat.

Enguany, doncs, hem provat una nova manera d’acostar-nos a la literatura medieval a través del joc. Esperem que l’activitat hagi estat profitosa per a tots els participants.