ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El Departament d’Educació ha publicat la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el procediment electoral per renovar els membres dels Consells escolars dels centres educatius.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu, professorat, famílies, alumnes i personal d’administració i serveis.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Qualsevol membre de la comunitat educativa pot prendre part en el procés, ja sigui com a candidat, com a elector o com a membre de la mesa. El cens electoral està exposat a la cartellera del vestíbul de l’Institut.

Us animem a presentar candidatura a aquest òrgan de participació. Només cal que ompliu aquest document i el dipositeu a la bústia que trobareu a la consergeria de l’institut.