Contes portàtils, de Pere Calders, per a 4t d’ESO

Aquest dijous els alumnes de 4t d’ESO han anat al Teatre de la Garriga a veure l’espectacle Contes portàtils, fet a partir de contes de Pere Calders. La representació ha anat a càrrec de la Cia. Professors substituïbles, composta pels músics Oriol Garcia i Daniel Rubies i amb Dani Codina, l’actor que feia el paper de Pere Calders.

Contes portàtils és un concert-literari a l’entorn dels contes breus de Pere Calders. Les lletres de Calders dialoguen amb músiques de tota mena arranjades per a clarinet i guitarra. De la música barroca de Lully al choro brasiler passant pel swing de Benny Goodman o la música klezmer.

L’assistència a aquesta representació ha servit per tancar l’activitat de lectura que, a l’entorn del llibre que recull els contes portàtils de Pere Calders, han fet els alumnes de 4t d’ESO a les classes de Llengua Catalana i Literatura durant gran part d’aquest curs.

De mica en mica recuperem espais i moments de normalitat que ens han de permetre afrontar el que queda de curs amb més humor i optimisme.