CARNAVAL 2024

La festa de Carnaval té una llarga tradició al nostre institut. Cada any tots els grups d’alumnes es disfressen i preparen el seu ball per presentar-lo durant la desfilada de les comparses. Durant molts anys es feia també el Concurs de Playback, que en els darrers anys s’ha convertit en el #GotTalentBlancafort, en el qual els alumnes poden presentar al públic les seves habilitats artístiques (balls, cançons, màgia, acudits….).

De l’edició d’aquest any volem destacar la capacitat d’organització que van demostrar els alumnes de 2n de Batxillerat, encarregats d’organitzar la festa. Van gestionar l’acte, mobilitzant 500 persones de manera ordenada i fluïda i van aconseguir crear un ambient molt festiu. Moltes gràcies i felicitats a tots els participants!! Quin gran festa!!

En aquest VIDEO en podeu veure un petit resum.