CARLES ROMERO in memoriam

Dijous passat vam rebre la trista notícia de la mort d’en Carles Romero, antic professor del nostre institut. Segur que molts ex-alumnes en teniu un molt bon record.

No tenim paraules per descriure la importància de les seves aportacions al nostre centre, tant en l’àmbit acadèmic com en el personal des de diferents càrrecs i responsabilitats, també com a director durant una etapa.

Els que vam tenir la sort de conèixer-lo recordem la seva vocació per l’ensenyament de les matemàtiques a tantes generacions d’alumnes.

Descansa en pau, Carles.