BARCELONADA WMCProject 2023

Els nois i noies de 3r d’ESO han participat un any més a la Barcelonada, una gimcana tecnològica en la qual els alumnes han de geolocalitzar una sèrie d’indrets emblemàtics de Barcelona i desplaçar-s’hi després per realitzar diferents tipus de proves.

El World Mobile City Project és un projecte col·laboratiu de georeferenciació i tecnologia mòbil, impulsat per l’Equip LaceNet i amb el suport dels centres que hi participen, així com la col·laboració de la UPC. El protagonista del projecte és l’alumnat dels centres de secundària, amb el suport del seu professorat.

Els alumnes han de penjar els seus resultats, fotografies, experiències, etc, a les xarxes. Prèviament, han après a les aules les eines i les apps que és imprescindible utilitzar durant la gimcana.

És una activitat molt interessant i ben valorada pels alumnes, impulsada pel Departament de Tecnologia del nostre institut.