ASSOCIACIÓ ESPORTIVA: COOPERACIÓ I PREMIS

La tasca que duu a terme l’Associació Esportiva Manuel Blancafort ha estat reconeguda un any més des del Consell Català de l’Esport. En l’acte de lliurament de premis que es va celebrar ahir, 17 de novembre, a la sala d’actes de l’INEFC, la nostra Associació esportiva va rebre un dels premis a millor AEE de Catalunya. A més, el Manel Mañas va ser finalista com a Coordinador d’esports de secundària, i el centre va rebre un reconeixement per la promocio de l’esport que duu a terme des de fa tants anys.

D’altra banda, l’AEE Manuel Blancafort ha iniciat un projecte de cooperació amb Panamà, posant en marxa un Programa d’esport solidari a les escoles del municipi d’Antón, a la regió panamenya de Coclé. Aquest projecte s’ha pogut iniciar gràcies al suport de l’Ajuntament de La Garriga, l’INEFC, el Consell Esportiu del Vallès Oriental i amb la col·laboració d’una empresa privada. Recentment, dos ex-alumnes del nostre institut han fet una estada de voluntariat d’un mes en aquest municipi de Panamà, col·laborant amb els responsables de les escoles del municipi d’Antón. Per ells he estat una magnífica experiència, i un impuls molt important per al projecte. Enhorabona!!!