ANEM DE VIATGE. PROJECTE TRANSVERSAL 1r ESO

La setmana passada els alumnes de 1r d’ESO van exposar públicament la feina que han fet durant el primer quadrimestre en les 4 hores setmanals que dediquen al Projecte de llengües, en el qual es treballen de manera transversal les competències de les tres llengües (català, castellà i anglès). Durant bona part del matí van tenir exposats els estants de la Fira de viatges i van rebre les visites de professors i de companys i companyes d’altres cursos, que van avaluar la feina feta.

Us deixem amb aquest video-resum amb base de rap que han preparat alguns alumnes.

Durant el segon semestre, durem a terme el projecte “Revivim la història”, a través del qual coneixerem de primera mà molts episodis de la vida del nostre poble, trepitjant el terreny i buscant informants locals. Al mes de juny tancarem aquest projecte amb la Gala dels òscars. Aquí podeu veure el video de la gala del curs passat.