ANEM DE VIATGE! 1r ESO

Un any més, els alumnes de 1r d’ESO han presentat en públic la feina que han fet durant tot el primer quadrimestre en el marc del Projecte transversal “Anem de viatge!”. L’exposició final d’aquest projecte, en el qual treballen durant quatre hores a la setmana, és una Fira de turisme que els permet mostrar tot allò que han après dels diferents països que han visitat.

La Fira va tenir lloc el dilluns 22 de gener al gimnàs de l’institut, i va acollir molts visitants: nens i nenes de 6è de les escoles Tagamanent, Puiggraciós i Giroi, famílies, professors i alumnes de Batxillerat. Tothom va poder omplir un qüestionari de valoració dels estands, que serà la base de l’avaluació d’aquest tram final del projecte.

Ara els alumnes de 1r ja es preparen per encara el Projecte transversal del 2n quadrimestre, que porta per títol “Revivim la història” i que constitueix un interessant exercici sobre la memòria històrica local. Aquest segon projecte té com a objectiu la creació d’uns curtmetratges que es visionaran durant la Gala dels Òscars que es farà els últims dies de curs al Patronat de La Garriga.

Enhorabona i molts ànims, 1r d’ESO!!