ALUMNES 2n BAT AL PARLAMENT EUROPEU

Cinc alumnes que el curs passat van fer 2n de Batxillerat al nostre centre han viatjat aquesta setmana a Brussel·les amb el professor Santi Lugo. Des de la matèria optativa de Geografia, es van presentar al concurs “Què és per a tu Europa?”  de la Fundació Catalunya Europa. Han visitat el Parlament Europeu, on han estat rebuts per l’eurodiputat Jordi Solé.

És el segon any consecutiu que tenim la sort de poder gaudir d’aquesta experiència després de presentar alumnes al concurs. Els alumnes que actualment estan fent la matèria de Geografia ja s’estan preparant per tornar a participar-hi.

Enhorabona als guanyadors i molta sort als nous participants!!