ACOMIADEM L’ALFONS

L’Alfons Garrigós, professor de filosofia durant 40 anys al nostre institut, s’ha jubilat. Divendres passat, durant el dinar de final de curs, vam poder expressar-li el nostre agraïment per tots aquests anys de dedicació, que ha anat molt més enllà de la seva tasca docent.

Dels seus primers anys a l’Institut recordem iniciatives com el Birlibirloque, revista recitada, en  la qual van participar moltes generacions d’alumnes recitant poemes o fent petites representacions a l’hora del pati, a la sala d’actes.

Centenars d’alumnes han gaudit de les seves classes de filosofia. Han après d’una manera diferent amb les sortides a Empúries, recitant  versos a la sortida del sol. I s’han format caminant al costat de l’Alfons pels carrers, places i museus de Roma, durant el viatge d’estudis de 1r de Batxillerat. O amb les matinals d’observació d’ocells i estrelles, a trenc d’alba, pels voltants de l’Institut…

Durant el dinar vam poder recordar aquestes i moltes altres experiències que hem viscut al costat de l’Alfons. Moltes gràcies i que gaudeixis molt d’aquest temps que comença!!