8 DE MARÇ A L’INSTITUT

Per commemorar el Dia Internacional de les Dones (8 de març), durant aquestes setmanes estem fent un seguit d’activitats:
– Dilluns 7 de març: Punt Lila al pati de l’institut
– Divendres 11 de març: sessió de cinema a l’Alhambra, per a l’alumnat de 4t d’ESO dels Instituts Manuel Blancafort i Vil·la Romana, projecció de la pel·lícula “La innocència”, de la directora Lucía Alemany.
– Dijous 10 i divendres 11 de març: ” On és el micromasclisme?” activitat participativa per a tot l’alumnat organitzada per la Comissió Lila de l’institut.
– Divendres 18 i 25 de març: I TU, COM ET RELACIONES? L’alumnat de la Comissió Lila compartirá un espai de reflexió i intercanvi, a càrrec de Cúrcuma, sobre com es donen les violències masclistes sobre les dones i sobre el col·lectiu LGBTI+ i per resoldre dubtes sobre la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Alhora, adquiriran eines per abordar les violències masclistes, tant a l’institut com en la seva quotidianitat.
– Durant tot el mes de març:  “LES DONES ALS NOSTRES CARRERS”. Activitat organitzada a partir de la Comissió Municipal de Coeducació, on participen totes les escoles i instituts públics de La Garriga. Canviarem alguns noms del carrers de La Garriga per noms femenins, amb una petita ressenya. Es treballarà des de les matèries de socials de 3r d’ESO. L’última setmana de març tots els centres materialitzarem l’acció als nostres carrers.