4tD FINALISTES AL CONCURS ‘MENTS DESPERTES’

Durant aquest segon quadrimestre, a 4t d’ESO hem estat treballant en un projecte sobre els curtmetratges i l’audiovisual com a eina educativa. Un grup d’alumnes de 4tD es van presentar al Concurs de cinema «Ments despertes» promocionat pel Grup Som Via, amb l’objectiu de trencar estereotips sobre les malalties mentals. El seu curt va quedar entre els 5 finalistes!

Gràcies a l’Associació Som Via per la iniciativa, a la col·laboració de professores i alumnes de l’institut compartint la seva experiència, i a les psicòlogues Anna Bruns i Laura Hernández (Koan Granollers) per donar-nos el suport professional.