Avaluació i millora

L’avaluació de l’Estratègia Digital del centre és un procés crucial i necessari per mesurar l’èxit del pla d’estratègia digital i identificar àrees de millora.

El centre va iniciar el desenvolupament de la seva Estratègia Digital amb una diagnosi inicial que va proporcionar informació sobre la situació actual del centre en l’àmbit digital, destacant els seus punts forts i febles.

Una vegada establerts els objectius i planificades les accions i activitats corresponents, els responsables d’aquestes accions avaluaran el seu progrés. Aquesta avaluació contínua de les activitats permetrà continuar endavant o realitzar els canvis necessaris per assegurar l’execució adequada dels objectius de l’Estratègia Digital.

Al final de cada curs, es realitzarà una avaluació anual amb l’objectiu de recopilar les valoracions de les accions realitzades i l’assoliment dels objectius programats durant el curs. Serà la comissió qui decidirà si cal introduir modificacions als objectius o accions. Els resultats d’aquesta avaluació s’inclouran en la memòria anual.

En acabar el període de desenvolupament planificat de l’Estratègia Digital del Centre, es realitzarà una avaluació final que no només servirà per valorar l’estratègia en el seu conjunt, sinó també com a punt de partida i diagnosi per a la nova estratègia en el següent període.