Objectius, Activitats, Planificació i Seguiment

Enllaç full (per veure les activitats i temporització)
Una vegada analitzats tots els indicadors de la competència digital de la comunitat educativa, i havent valorat els punts febles i forts resultants, l’Institut Castell del Quer, es proposa assolir els següents objectius:

Assoliment de la competència digital
OBJECTIU 1: Proporcionar espais de trobada per compartir bones pràctiques docents en l’àmbit digital i fer una planificació i seguiment d’aquestes.

OBJECTIU 2: Fer ús d’eines digitals d’autoavaluació, coavaluació i portafoli digital per millorar el procés d’aprenentatge dels alumnes.

Planificació estratègica i organització
OBJECTIU 3: Millorar la comunicació externa del centre per tal que les famílies augmentin el seu interès.

Metodologies didàctiques i innovació
OBJECTIU 4: Implementar el desplegament curricular de la competència digital i adaptar-lo al nou currículum per millorar la competència digital dels alumnes.

Seguretat i protecció de dades
OBJECTIU 5: Planificar l’ensenyament de bones pràctiques per tal que l’alumnat tingui un comportament crític, responsable i segur enfront la informació de la xarxa i les xarxes socials.