L’àmbit social-artístic del projecte RCS visita el Museu de la Història de la Immigració de Catalunya

El passat dijous 16 de novembre els alumnes que enguany participen en el projecte RCS de l’àmbit social-artístic van visitar el Museu de la Història de la Immigració, a Sant Adrià del Besòs, per tal de conèixer els encarregats del projecte i aprendre sobre el projecte que estan portant a terme.

La Imma va fer una primera visita pel museu i els va fer reflexionar sobre el processos migratoris, arribant a la conclusió que gairebé tots els alumnes tenien un familiar que en el passat va haver d’emigrar. Què és una persona migrant? Per quines raons una persona voldria desplaçar-se d’un lloc a un altre? Com solen ser les migracions massives? Totes aquestes preguntes les van poder resoldre gràcies a les seves explicacions.

Finalment, ens grups, els alumnes van explicar la seva representació visual en la que estan treballant dins del projecte Mapes de Colors.

Una visita molt interessant!