Resultats segona fase FEM MATEMÀTIQUES a Vic. Dissabte 20/04

Aquest dissabte 20/04 va tenir lloc la segona fase de la competició FEM MATEMÀTIQUES, on van participar els següents alumnes de l’institut:

De 1r ESO en Carlos Andrés Baldiviezo Robles, en Yusuf Delclòs Urat, en Pau Pujadas Calcat, i en Pol Sánchez Sánchez, i de 2n ESO en Pablo Pérez Moyat, l’Àlex Pineda Canelo, i la Daniela Vàzquez Salvadó.
Amb ells també hi van ser les seves famílies, i els professors de l’institut Sílvia de Andrés i Chema Roldán.

L’alumne Yusuf Delclòs Urat va quedar TERCER CLASSIFICAT, i anirà a la gran final que es farà a Cervera aquest maig!!!!!!

El Concurs de Matemàtiques «FEM MATEMÀTIQUES» està organitzat per la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya, i és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de cinquè i sisè de Primària i de tota l’ESO: https://fm.feemcat.org/feemcat/

Enhorabona a totes i tots per la feina feta, i molta sort al Yusuf!