Dos alumnes del curs d’especialització de ciberseguretat aconsegueixen la medalla d’or al campionat CATSkills

En Nil Martínez Hernández i l’Ivan Martínez Hernández, alumnes de l’institut Carles Vallbona del Curs d’Especialització de Ciberseguretat en entorns de les tecnologies de la informació han aconseguit la medalla d’or al campionat CATSkills de Ciberseguretat que es va dur a terme l’Institut tecnològic de Barcelona.
En Roger Peña Granero alumne del cicle d’Administració de Sistemes i Xarxes va participar en qualitat de suplent fora de concurs on va quedar destacat en alguna de les proves malgrat la seva participació estava fora de concurs.

Aquest premi se suma a les múltiples medalles que han guanyat els alumnes de l’Institut Carles Vallbona de la família d’informàtica i comunicacions en competicions oficials de Skills: 1 or i 1 bronze als CATSkills de ciberseguretat en 2 participacions, 2 ors i 3 plates en 6 participacions al CATSkills de Xarxes i 2 ors en 2 participacions al SpainSkills de Xarxes. Aquestes medalles d’or han permès a diferents alumnes del Carles Vallbona participar als campionats Worldskills d’Abu Dhabi (2017) i Kazan (Russia 2019) així com als europeus d’Austria(2018) i Graz (2020, anul·lat per covid).

A la foto en Nil, l’Ivan, en Roger i els tutors Roger Sánchez i Pau Tomé a les portes de l’ITB.