Cloenda d’una nova edició del Posa’t en Òrbita

El passat dilluns, a la seu del Museu de Ciències de Granollers, va tenir lloc la cloenda de l’edició 2022.23 de l’activitat Posa’t en Òrbita organitzada pel Centre de Recursos del Professorat (CRP) i l’Ajuntament de Granollers. Aquesta activitat pretén apropar l’astronomia a l’alumnat de primària a partir d’activitats i/o experiments temàtics realitzats per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.

Aquest any el nostre institut ha explicat, en forma de taller i en dos grups, amb un total de 8 alumnes de 2n d’ESO (Paula Ballester, Mariia Dolhopolova, Mar Novoa, Laura Pont, Abril Rodríguez, Jana Senderowicz, Martina Zurano i Ainara Mercado), com es construeix i funciona un coet fet amb aigua, així com la creació d’una eina per simular el seguiment de les òrbites d’un exoplaneta, tema principal d’aquest any.

Vista general de la zona de construcció dels coets d’aigua.
Vista general dels tallers
La Paula, mostrant com es fa el simulador per fer el seguiment orbital d’un exoplaneta.
La Maria i l’Abril, comprovant, amb alumnes de primària, els resultats del pas de llum a través de la caixa-simulador.
Provant un dels coets d’aigua dissenyats
Una nova experiència en el marc de l’aprenentatge competencial que ha estat molt ben valorada per tots i totes les participants, així com per part de l’organització.
Ens veiem, si tot va bé, a la propera edició!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *