Tancament del Projecte RCS del curs 2022.23

El passat dimecres dia 7 de juny va tenir lloc al CosmoCaixa de Barcelona el tancament de la present edició del Programa RCS en el qual participem i en formem part (alumnes de 4t d’ESO). Alumnat de tots tres àmbits, Social-Artístic, Comunicatiu i CientificoTecnològic van estar presentant el treball realitzat al llarg del tercer trimestre. En el nostre cas, es va fer una col·laboració amb La Roca Umbert, centrada bàsicament en els murals que hi ha dintre del seu recorregut, una mica d’història i un recorregut en realitat virtual. Tot això recollit en un web que en breu es podrà veure públicament.

Un total de 6 alumnes del nostre centre, la Júlia, el Redwan, l’Arió, el Martí, la ïria i el Fortià, l’han representat i han explicat els aspectes més importants d’aquesta col·laboració. Igualment, havia tres centres més de la nostra comarca.

Una magnífica experiència que permet col·laborar amb diferents entitats tant de fora com de dintre del nostre entorn i fer valorar l’alumnat participant. Ara toca esperar fins la propera temporada i veure quins reptes ens esperen!