Projectes de l’institut al Mercat de Tecnologia de Granollers

Alumnes de 2n i de 4t de l’ESO han presentat diferents projectes de l’àmbit cientificotecnològic en el Mercat de Tecnologia de Granollers (MTG) que va tenir lloc el passat dia 25 d’abril. L’ús de robots en la matèria de Física i Química de 2n de l’ESO, així com projectes que han estat realitzats al llarg de tota l’etapa de l’ESO, i presentats per alumnes de 4t, han estat les temàtiques que des de l’institut s’han mostrat als visitants del Mercat, juntament amb d’altres centres educatius de la ciutat.

De manera paral·lela van participar un total de 2 treballs de recerca de Batxillerat als premis MTG, que van ser presentats pels seus autors/res davant del públic del mercat i d’altres participants.

Tot esperant el veredicte del jurat, esperem retrobar-nos en una propera edició!

La Marta i el Pau mostrant els treballs realitzats a la matèria de Tecnologia.

L’Aaron i el Carles, ensenyant els reptes de robòtica de la matèria de Física i Química.

El grup d’alumnes del Vallbona (Paula, Pau; Mar, Martina i Laura) a la paradeta de l’institut al MTG.

El Víctor presentant el seu TR sobre tecnologia i educació als premis del MTG.

La Kadiatou, l’alba i la Guiomar, amb el treball sobre La Tèrmica, als premis de TR del MTG.