Participació a la IX edició dels Vespres de Recerca

El passat dijous va tenir lloc els IX Vespres de Recerca a l’Escola El Puig d’Esparreguera, amb un total de 5 centres més de Baix Llobregat i de l’A. Un total de quatre treballs i 11 alumnes des de 1r fins a 4t de l’ESO van participar en l’esdeveniment.

El grup de l’Institut participant.
Els treballs van ser:
  • 1r ESO: Projecte Arqueologia VR: disseny i creació d’una empresa. Autoria: Lucía Gimeno,Gisela Rodríguez i Mariama Diao.

• 2n ESO:  Estudi de la germinació i creixement de les llenties en diferents substrats i adobs. Autoria: Laura Pont i Martina Zurano.

• 3r ESO: Robòtica educativa: exemples d’activitats STEM amb robots. Autoria:  Iris Viñolo i Marc Pujadas.

• 4t ESO. La qualitat de la son: quines variables afecten més? Autoria:  Marta Zhou, Ares Mont, Laura Soler i Hasna Bouhlal.

Amb aquesta activitat es va tancar la temporada de fires i congressos. Gràcies per la vostra participació i interès! Fins la X edició!