Visita inesperada d’uns actors molt especials a les aules de primer

Aquest dimecres 6 de novembre l’alumnat de primer d’ESO ha trobat la seva aula convertida inesperadament en un autèntic escenari de terror:
teranyines i aranyes que baixaven del sostre, foscor, llençols blancs, música…Tot per acompanyar la representació d’un conte que disset alumnes voluntaris de 4t d’ESO han estat assajant intensament durant aquests dies previs a la celebració de Halloween i que han representat avui de manera simultània a les quatre aules de primer.
L’activitat ha estat un èxit, l’actuació ha creat un gran efecte i l’alumnat voluntari, tot i l’esforç d’aquests darrers dies, ja està pensant en noves actuacions i activitats.
Enhorabona a tots!