Trobada musical dels nens de Camins amb els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques

El passat dijous dia 24 de novembre els nens grans de l’escola Camins (2n de primària) varen venir a l’Institut per gaudir d’una estona de música amb els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques. Vàrem començar fent una mica d’escalfament vocal i tècnica vocal i vàrem cantar conjuntament (els petits i els nostres alumnes de batxillerat) fent fonomímia. Acte seguit els nostres alumnes instrumentistes els varen presentar diferents instruments, les seves parts, les seves característiques i sonoritat. També els vàrem ensenyar diferents cèl·lules rítmiques per tocar conjuntament i els nostres alumnes de Batxillerat varen acabar la sessió amb un parell de cançons (una d’elles amb percussió corporal).