Visita a l’empresa Rebotiga i L’Encant

Aquest dimecres 7 de novembre passat, els alumnes de 2n del CFGS d’Administració i Finances van visitar dues botigues de productes de segona mà per visualitzar possibles productes per comprar i afegir-los al catàleg de l’empresa virtual que han creat dins el mòdul Dual, que es denomina Trenca-ho tot, SL. La idea de crear una empresa dedicada a gestionar l’estrés trencant mobles, electrodomèstics, vaixelles, etc, va sorgir després d’una pluja d’idees i de visualitzar notícies al diari. Un grup d’alumnes va visualitzar la notícia “Un de cada 10 universitaris té idees suïcides el primer any de carrera” (El País, 18-09-2018) i va decidir crear una empresa d’antiestrés on el client selecciona una sèrie d’objectes i els pot destruir dins una habitació habilitada per fer-ho. Els alumnes van poder comparar preus, tocar i fer fotografies als productes per tal de confeccionar un catàleg el més real possible. Aprofitem per agrair a les empreses la col·laboració i l’atenció rebuda.