Convalidacions

La convalidació de mòduls o unitats formatives només la poden demanar els alumnes matriculats al centre.

La sol·licitud de convalidació s’ha d’enviar a Secretaria per correu electrònic a secretaria@insbrugulat.cat juntament amb el certificat oficial de notes, el títol o resguard dels estudis cursats i el DNI escanejat per ambdues cares.

CICLES FORMATIUS

Termini de presentació: Fins al 30 de novembre

Taula de convalidacions als cicles formatius segons estudis:

cfgm en Gestió Administrativa   /  CFGS en Administració i Finances

cfgm en Manteniment Electromecànic   /  CFGS en Mecatrònica Industrial

cfgm en Instal·lació i Moblament cfgm en Fusteria i Moble   /  CFGS en Disseny i Moblament

FOL / EIE – Formació i orientació laboral (UF1 Incorporació al món laboral) / Empresa i iniciativa emprenedora

Llengua estrangera (Anglès)

_______________________________________________________________

Criteri general, consulta la normativa referent a les convalidacions
Amb caràcter general, s’aplica el Reial decret 1085/2020, de 9 de desembre.
En el cas de mòduls professionals o unitats formatives superats que tinguin la mateixa denominació i currículum, i que siguin comuns a diversos cicles, la qualificació obtinguda es trasllada a qualsevol dels cicles on aquests mòduls professionals o unitats formatives estiguin inclosos.
Els mòduls professionals convalidats d’acord amb l’annex III i l’annex IV del Reial decret 1085/220, de 9 de desembre, es recolliran en la documentació acadèmica de l’alumnat, i a efectes de càlcul de la nota mitjana del cicle formatiu, amb la qualificació obtinguda en el mòdul professional cursat (es traslladarà la qualificació).
En el cas que per a la convalidació s’hagi de considerar més d’un mòdul professional, la qualificació final del mòdul professional a convalidar serà la mitjana aritmètica de les qualificacions obtingudes en els mòduls professionals aportats. En el cas dels mòduls professionals de Formació i Orientació Laboral i d’Empresa i Iniciativa Emprenedora, tot i ser contextualitzats en cadascun dels cicles formatius, es convaliden, si així ho sol·licita l’alumne o alumna, i es traslladarà la qualificació obtinguda en el mòdul professional superat. El mòdul professional de Síntesi, en títols de grau bàsic i grau mitjà, i el mòdul professional de Projecte, en títols de grau superior, no són objecte de convalidació.
El mòdul professional de Formació en Centres de Treball no pot ser convalidat, sinó objecte d’exempció total o parcial.
L’experiència professional i la formació no formal no poden ser aportades per a la convalidació de mòduls professionals.

ESO I BATXILLERAT

Sol·licitud convalidació Educació Física   –   a l’ESOicona-pdf i a Batxillerat icona-pdf

Sol·licitud convalidació Música   –   a l’ESO icona-pdf i a Batxillerat icona-pdf