Itinerari pel museu de Fontcoberta i l’estany d’Espolla

Emmarcada dins la Setmana de la Ciència 2018, aquest divendres 9 de novembre els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de biologia van participar en una activitat organitzada pel CRP i els professors de ciències dels quatre instituts de la comarca. En aquesta activitat, els alumnes van visitar el museu de Fontcoberta on, a través d’una maqueta i d’uns plafons, s’explica l’origen, la formació, la fauna i la flora que hi ha a l’estany d’Espolla. A continuació, es va fer una xerrada sobre els triops i les seves particularitats, a càrrec del professor de l’Insitut d’ Ecologia Aquàtica de la UdG, el Sr. Dani Boix. I per acabar la sortida, vam caminar fins a l’estany d’Espolla per poder veure els triops en primera persona i observar el paisatge.