Visita a Guitarres Camps

Aquest dijous els alumnes del GS en Disseny i Moblament i del GM de Fusta i Moble van visitar l’empresa Guitarres Camps de Porqueres. Allà, en Jordi Camps els va ensenyar i explicar el procés constructiu d’una guitarra espanyola. Va ser una sortida molt interessant en la qual els alumnes van poder conèixer els materials, les màquines i els acabats utilitzats en els diferents models de guitarra.
A més a més, van poder veure i apreciar la precisió i dedicació que hi ha darrere de cadascuna de les guitarres, alhora que van entendre com el material, la forma, els detalls i els vernissos aplicats en condicionen la seva qualitat.
En Jordi també els va parlar de la distribució i venda de les guitarres. Finalment, els més apassionats per les guitarres van acabar tocant quatre acords amb una guitarra Camps.