Visita a l’Audiència de Girona

Els alumnes de 1r de batxillerat humanístic i social han assistit com a públic a un judici a l’Audiència de Girona. El jutge de la Secció Quarta Penal, el Sr. Adolfo García ha explicat als alumnes el funcionament de l’Audiència i dels judicis en general, i ha respost als estudiants totes les qüestions que anaven sorgint. En el moment del judici -ja amb els tres jutges a la sala, la fiscal i els advocats defensor i acusador, i el mateix acusat- tothom ha estat en absolut silenci i pendent de tot el que succeïa.
Acabat el judici, el jutge Adolfo García, juntament amb un altre jutge, s’ha acostat als alumnes per respondre tots els dubtes que havien sorgit mentre estàvem a la sala, que eren molts. S’ha iniciat una agradable conversa en què els estudiants han pogut copsar que la feina de jutge és d’una gran responsabilitat.
Finalment ens hem fet una foto de grup dins la sala i, fins i tot, alguns s’han emprovat la toga i no els quedava gens malament.
Però els que sí que feien goig de debò eren els nois de la classe que s’han ben mudat per assistir al judici. Si no, vegeu-los com n’estaven de guapos!!