Estrena teatral de l’alumnat de 4t d’ESO

Aquest divendres l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’Arts Escèniques va presentar l’obra de teatre Una vida robada. L’espectacle, de creació col·lectiva, estava inspirat en la pel·lícula El show de Truman convidant a l’espectador a reflexionar sobre l’ús de la imatge personal per aconseguir fama i audiència. Fins a quin punt estem disposats a mostrar la nostra vida per aconseguir popularitat i diners? Tota una reflexió molt actual sobre l’ús de la imatge als mitjans de comunicació.
A més, el 15 de maig passat van tenir l’ocasió de presentar l’obra a la Mostra de Teatre de Blanes de centres públics de les comarques gironines, on van poder compartir tot un dia de teatre amb alumnat d’altres instituts.Felicitem els actors i les actrius pel gran treball i esforç que han dedicat a l’obra de teatre.