Una cursa de vaixells com a projecte de tecnologia

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Des del departament de tecnologia es procura que cada any hi hagi algun projecte que pugui sortir de l’aula en forma de cursa. Així i seguint l’experiència de l’any passat amb la cursa de cotxes aero-propulsats, aquest curs s’ha organitzat una cursa de vaixells. El projecte s’ha fet gràcies al treball dels alumnes de 1r d’ESO, tot i que la participació era oberta per a tots els alumnes de l’institut i va ser tot un èxit, doncs en total van participar-hi cinc equips més d’altres cursos d’ESO i Batxillerat. Tots els vaixells participants eren propulsats amb l’energia tèrmica d’una espelma, amb un motor stirling, i han estat dissenyats i creats a partir de material reciclat, en concret de dues llaunes de beguda i un envàs de cartró. Tot i que el vent ens va limitar una mica la marxa dels vaixells, la cursa va ser molt emocionant i els guanyadors han rebut com a premi un tiquet per un esmorzar al bar de l’institut. També es van premiar els tres vaixells més ben decorats. Esperem que l’any vinent tinguem alguna activitat semblant i animem tothom a participar-hi.