Sant Jordi al Brugulat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El divendres 22 d’abril, a les escales de l’Institut, es va fer l’entrega de premis del tradicional concurs literari de Sant Jordi. Enguany els alumnes hi van participar amb un microrelat inspirat en alguna de les obres de Van Gogh, Salvador Dalí, Edward Hope. L’acte va estar amenitzat per les actuacions musicals i les lectures del Quixot i Romeu i Julieta (per commemorar el 400 aniversari de la mort de Cervantes i Shakespeare) que van portar a terme els alumnes de Batxillerat artístic, de 3r i 4t d’ESO. Les guanyadores dels diferents cursos van ser: de 1r d’ESO Clara Jordà, de 2n d’ESO Jana Torrentà, de 3r d’ESO Anna Vicens, de 4t d’ESO Alba Rost i de Batxillerat Gemma Ayats.