Un dijous llarder tocatardà

Tot i que ja han passat uns dies del dijous gras, a segon cicle d’ESO no hem volgut deixar escapar l’oportunitat d’organitzar una sortida per celebrar-lo. De manera que, divendres 19 de febrer, els alumnes de 3r i 4t van fer una caminada per l’entorn. Per tal de respectar les mesures COVID, les sortides van ser esglaonades amb cada grup estable, cadascun acompanyat pels seus tutors o tutores, i amb quatre destins diferents.

Els alumnes de 3r d’ESO van realitzar dues rutes. Una passava per l’estany, Sant Cristòfor d’Usall, Pla de Martís i acabava al Clot d’Espolla per dinar. L’altra passava per Figueroles, Mare de Déu de la Font, Fontcoberta acabant a la zona esportiva de Melianta.
Els alumnes de 4t també vam seguir dues rutes, però al voltant de l’estany. Una va voltar l’estany fins al bosc de les Estunes per arribar a la zona esportiva de Miànigues i tornar cap a la Draga. L’altra es va dirigir cap a la Puda per anar fins a Camós, tornar cap a l’estany i, finalment, també fins a la Draga on es va retrobar amb els altres grups per dinar plegats.
Malgrat que vam començar el dia amb boira i una mica de fred, després el dia es va anar arreglant. Aquestes passejades ens van servir per fer pinya, passar un dia agradable amb el grup classe i tenir l’oportunitat d’”escapar-nos” de les aules, cosa complicada en aquest curs tan estrany.
La passejada i la descoberta dels racons del nostre Pla de l’Estany han servit per agafar una mica d’aire per afrontar el final del segon trimestre. Ens ho vam passar la mar de bé.