Els alumnes de 1r d’ESO participen a la jornada #100tifiques

Aquest dijous 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, els alumnes de 1r d’ESO han tingut l’oportunitat de connectar i conèixer  una de les 400 investigadores del món de l’empresa, centres de recerca i universitats del territori català que han participat en el projecte #100tífiques.

Els alumnes han tingut el plaer de conèixer i parlar, a través d’una videotrucada, amb la Laura Vilanova, investigadora de l’IRTA (Institut de Recerca i Tecnologies Alimentàries). Amb ella han pogut conèixer el camí que ha seguit fins a arribar al centre de recerca on ara treballa, el treball diari d’un/a investigador/a, els diferents projectes on ha participat i els països que ha visitat en les seves estades de recerca.
També han pogut visibilitzar el paper, històricament poc reconegut, de les dones científiques i sobretot que, per dedicar-se a la ciència, no cal ser especial i que, amb esforç i dedicació, és possible.