Tallers de química a la Politècnica

Per tal d’apropar els estudis de química als estudiants de batxillerat, la Universitat Politècnica organitza unes jornades a les quals vam assistir recentment.
Els alumnes de 1r de batxillerat que cursen la matèria de química, han assistit a una jornada organitzada pel Departament d’Enginyeria Química de la Politècnica de Girona. Una jornada molt interessant on professors d’aquest departament organitzen diferents pràctiques per realitzar als seus laboratoris. Els alumnes han elaborat un desodorant de barra i han pogut veure com es pot mecanitzar un procés de laboratori. També han pogut fer una depuració d’aigües contaminades amb l’anàlisi química posterior i han sintetitzat polímers que poden servir per absorbir vessament d’olis en aigües salades.
A més, la jornada ha servit per donar a conèixer als alumnes de batxillerat com són els estudis d’enginyeria química.