El Brugulat s’engalana per Sant Jordi

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Amb motiu del quart aniversari de la mort de Cervantes i Shakespeare, des del departament de dibuix s’ha portat a terme una sèrie d’activitats amb l’objectiu també d’ambientar i celebrar el Sant Jordi. Una d’aquestes iniciatives ha estat preparar dos racons de lectura i que ha comptat amb l’ajuda dels departaments de llengua i anglès. El primer d’ells el trobem a l’entrada i simula la butaca envoltada de llibres on solia llegir el Quixot, i que es complementa amb un mural amb obres d’artistes consagrats juntament amb d’altres realitzades pels nostres alumnes de 2n del Batxillerat Artístic. L’altre racó el trobem al pis de dalt, allí els alumnes de l’optativa de 1r d’ESO han recreat l’escena de Romeu i Julieta, guarnida amb cites d’obres de Shakespeare.
Finalment des de la matèria de dibuix de 1r del Batxillerat Artístic s’ha farcit el Brugulat amb cites i dibuixos amb l’objectiu de retre un petit homenatge al gos fidel que sempre acompanya al Quixot i Sancho Panza i que apareix en moltes escenes de l’obra de Cervantes. També des de l’assignatura d’eduquem en valors han volgut sumar-se a l’activitat enganxant altres cites per tot l’institut reclamant el valor, no només de l’amor, sinó també de l’amistat.