Rebem la visita de l’escriptor Carles Batlle

El divendres passat, 23 de febrer, ens va visitar l’escriptor Carles Batlle. A més de la carrera com a dramaturg, amb gairebé una vintena d’obres publicades i representades arreu d’Europa, és, també, autor de la trilogia Kàrvadan, de literatura fantàstica, i de la novel·la La doble vida d’Okita Sōji. Va conversar amb els alumnes de Creació literària, de batxillerat, i, a continuació, amb els alumnes de 3r d’ESO, que han llegit la seva obra de teatre Sara i Eleonora.

“Trobo que fent xerrades amb autors de qui hem tingut l’oportunitat de llegir el seu llibre és una molt bona manera de connectar més amb el llibre i també amb l’autor”, expressa una alumna de 3r.
L’art ha d’incomodar, va assegurar Batlle, i va convidar els joves a forjar un esperit crític quan consumeixin ficció i a explorar les pròpies inquietuds a còpia de viure experiències sense encotillar-se en un futur predeterminat.