TàndemFP: Impulsant l’Emprenedoria Social als cicles formatius

Dins del marc del projecte TàndemFP, l’alumnat dels cicles formatius treballa l’emprenedoria social i col·laborativa a través de la matèria d’Empresa i Iniciativa Emprenedora (EIE). Es tracta de fomentar el seu compromís i l’impacte positiu en l’entorn. Recentment, han participat en un taller introductori al món cooperatiu amb Marcel Gutinell de Gisfera, una oportunitat que no només els proporciona coneixements pràctics, sinó també els transmet valors d’emprenedoria social i solidaria.

El projecte TàndemFP també fomenta que l’alumnat desenvolupi les seves habilitats i competències personals i professionals, a més de generar un impacte significatiu en l’entorn, mitjançant la resolució dels reptes reals plantejats per 7 cooperatives: Suno, Ricolta, Efecte Mosquit, Cooking, Som Turisme, Glam i la Qperativa.  Aquesta contribució al desenvolupament sostenible i al benestar de la societat, creant valor social i ambiental a través de l’emprenedoria, els permet tenir una altra perspectiva per a la seva formació i futura participació en el mercat laboral.