Grecs i romans arriben a Empúries

El mes de gener passat els alumnes de llatí de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre, juntament amb els alumnes de l’institut Pere Alsius, van visitar la ciutat grecoromana d’Empúries acompanyats per les explicacions de l’escriptor i professor Eusebi Ayensa. Aquestes explicacions van ajudar a comprendre per què van venir, com van viure, de què vivien i quines empremtes han quedat de la civilització grega i romana antigues. I tot això envoltats d’un paisatge meravellós!
Abans de la tornada, un breu passeig al costat del mar va acabar d’arrodonir la sortida.