Projecte esportiu del PIP: Col·laboració amb la casa d’oficis de Banyoles – Campionat de futbol sala del brugulat

En la línia de compartir projectes i col·laborar amb diferents escoles, instituts i institucions de Banyoles, els alumnes del PIP han engegat un projecte esportiu que els permetrà fer esport amb els nois de la casa d’oficis de Banyoles.
Aquest mateix dijous dia 2 de març va tenir lloc, al camp vell, un partit de futbol entre els dos equips. Al mateix temps, els nois del PIP participaran en el campionat de futbol sala de l’institut, organitzat pels professors d’educació física del centre.