Programa especial sobre l’oferta de postobligatòria a Ràdio Banyoles

13177368_648094648675294_860021566356623596_n

La setmana passada, amb els alumnes de 3r d’ESO, vam dur a terme la gravació d’un programa de ràdio dedicat a explicar l’oferta de postobligatòria del nostre institut. Ho vàrem fer a la biblioteca del centre amb l’equip de Ràdio Banyoles i dirigits per l’Esteve i l’Anna, dos tècnics de la ràdio local de la nostra ciutat.
En el programa hi ha entrevistes a professorat i alumnat dels diferents cicles formatius i batxillerats que es cursen a l’Institut Josep Brugulat i també algunes tertúlies i petites actuacions. En total hi han participat 35 alumnes del centre i 11 professors.
El programa s’emetrà en dos parts, a les 7 del vespre, el dimarts, 17 de maig i el dimecres 18 de maig per Ràdio Banyoles (107.3 FM) i radiobanyoles.cat!
No us ho perdeu.