Presentació del projecte POTs a l’Ajuntament de Banyoles

Divendres 21 de setembre es va realitzar la presentació dels alumnes de 3r d’ESO que participen en el projecte singular POTs a l’Ajuntament de Banyoles. L’acte es va celebrar a la biblioteca de l’Ajuntament amb la presència de la regidora d’educació, Esther Busquets; la tècnica d’educació, Anna Roura; la tècnica del servei d’educació, Cristina Roura i la tècnica de promoció ecònomica, Pau Salvador.
Per tal de fer possible aquest projecte, el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Banyoles, així com altres ajuntaments de la comarca, formalitzen un conveni de col·laboració que permeti establir acords amb empreses i entitats del territori perquè puguin acollir un alumne durant dos matins a la setmana.
Enguany hi participen 8 alumnes en empreses ben diverses: automoció, cooperativa, lacats i pintura, restaurant, informàtica, alumini, fusteria… Volem agrair la implicació d’aquestes empreses en l’aprenentatge d’aquests nois i noies. Aquesta és una molt bona oportunitat per iniciar el contacte amb el món empresarial i desenvolupar les competències personals necessàries per anar per la vida.