L’exalumne i empresari Marc Zamora visita l’alumnat de 2n CFGS d’Administració i Finances

Dilluns 1 d’octubre ens ha visitat en Marc Zamora, representant de l’empresa Orió Serveis Educatius i exalumne del centre. En Marc ens ha ofert una xerrada emmarcada dins el mòdul professional del projecte i simulació empresarial, que cursen els alumnes de 2n del CFGS d’Administració i Finances.
Orió es dedica a oferir serveis i assessorament a centres educatius, entitats i departaments de l’administració en els camps de l’educació social, la psicologia i la pedagogia. Ens ha explicat la seva experiència i les dificultats que ha anat trobant durant els anys que porta com a empresari. Per altra banda, ha comentat la necessitat de diversificar les línies de negoci, que en el seu cas s’ha materialitzat amb l’obertura de la sala d’escape-room Kiwi ubicada a Figueres.
Per últim, ha incidit en la importància de formar-se constantment per desenvolupar millor les tasques relacionades amb cada un dels negocis.
Agraïm que hagi compartit amb nosaltres les seves experiències emprenedores.