Participació del Departament de Fusta, Moble i Disseny al III Saló d’Ensenyament del Ripollès

El passat dia 14 de Març el Departament de Fusta, Moble i Disseny va participar al III Saló d’Ensenyament del Ripollès. La idea va sorgir del Servei de Joventut del Ripollès amb la finalitat de poder oferir tots els estudis de proximitat als alumnes de 3r,4t d’ESO i batxillerats del Ripollès, Cerdanya, Garrotxa i Osona. Com únic centre de la província de Girona de la família del Disseny i la Fusta, agraïm la invitació i la considerem molt profitosa tant per l’afluència alumnes i professorat com per l’ordre i l’atenció rebuda des de la direcció del saló.