Participació a la trobada de robòtica de Banyoles

Més d’una cinquantena d’alumnes d’ESO del Josep Brugulat van participar en un intercanvi d’experiències relacionades amb la robòtica impulsat per l’ajuntament de Banyoles. La trobada es va portar a terme el matí del divendres 1 de juny al pavelló de Porqueres, juntament amb alumnes dels altres instituts de la ciutat. L’experiència va ser molt enriquidora perquè va motivar als participants a acabar i millorar els seus projectes a temps i va permetre observar com es treballa la robòtica en cadascun dels centres de secundària de Banyoles. Els nostres alumnes van presentar setze projectes fets amb arduino o lego. Alguns d’ells els podreu veure aquí al següent vídeo. Els projectes amb arduino són: la casa del futur, la caixa amb contrasenya, la grapa, el cotxe amb sensor de proximitat, el molí autogiratori, el portal automàtic i el braç robòtic. Els projectes fets amb lego van ser: el giro-boy, el seguidor de línies, el llançador de boles, tres lluitadors de sumo, dos seguidors de colors i un seleccionador de peces.