Participació a la Copa Cangur per a equips de segon i tercer d’ESO

Com ja és tradició, uns quants alumnes del centre han participat a la fase gironina del concurs matemàtic Copa Cangur. Es tracta d’un concurs en què es posen a prova una sèrie d’habilitats matemàtiques gens fàcils d’adquirir.
La tarda del dijous 30 de gener, 8 alumnes de tercer d’ESO i 6 de segon van participar, en dos equips diferents,  en el concurs matemàtic de la Setena Copa Cangur, fase gironina, per a equips de segon i tercer d’ESO, que s’organitza anualment a nivell de tot Catalunya, País Valencià i Franja de Ponent. Primer van anar a dinar al Viena i després a l’institut Santiago Sobrequés i Vidal on se’ls van proposar 15 problemes, que havien de solucionar en una hora.
Un grup va quedar 10è i l’altre 5è. Va ser molt divertit i emocionant!!
Els alumnes participants van ser els següents: Martina Ahumada, Aleix Codina, Sara Coll, Bernard Figueras, Jana Gifra, Laura Llandrich, Júlia Muriscot i Carla Robert, de 3r d’ESO i Clàudia Bosch, Guillem Farrés, Dani Figueras, Isona Ros, Grau Serramitjana i Aina Subirana, de 2n d’ESO.
Enhorabona a tots ells!