Dissabte matemàtic a Figueres

Aquest dissabte 1 de febrer 4 alumnes de 1r de batxillerat (Judit Artigas, Sergi Padrés, Clàudia Ros i Arnau Soler) i 2 alumnes de 2n (Àlex Cabello i Marcel Jordà)  juntament amb dues professores van participar en el IX Dissabte Transfronterer de Matemàtiques a l’Alt Empordà que es va celebrar  al Centre de Formació Integrat Ferran Sunyer i Balaguer de Figueres.
Durant la jornada s’organitzaven activitats diferents per als alumnes i per als professors. Pels  alumnes s’oferia una conferència, un taller amb monitors i un concurs per equips de dues persones. Per altra banda, les professores acompanyants van assistir a una conferència sobre com integrar la història de les matemàtiques a la geometria que es treballa a l’aula.
Si voleu conèixer més detalladament el programa de la jornada podeu consultar-lo a la web fent clic aquí:
Tant els alumnes com les professores van valorar molt positivament l’experiència que serveix per descobrir les aplicacions de les matemàtiques més enllà de l’aula.