Com s’explica la realitat a través d’una càmera

Un any més, els alumnes de 3r i 4t d’ESO han rebut la visita d’en Marc Bofill, com a representant de l’Associació de Fotoperiodistes de Catalunya. Ha ofert dues xerrades diferents a 3r i a 4t d’ESO respectivament amb l’objectiu de fer reflexionar sobre la realitat que es pot mostrar a través d’una càmera.
Amb els alumnes de 3r, en Marc ha parlat del fenomen dels nens al carrer del Brasil, els anomenats meninos da rua, que viuen i malviuen a les faveles, barris enormes on conviuen centenars de milers de persones, a la perifèria de grans ciutats com Rio de Janeiro.
Als alumnes de 4t, ha parlat de la manera com els mitjans de comunicació expliquen les guerres i del pes real que tenen la religió, l’economia i la història als principals conflictes del món.
Una bona manera de saber què passa al món i d’entendre l’actualitat a través de l’experiència d’un fotoperiodista