Molt bons resultats al concurs matemàtic de problemes a l’esprint per batxillerat

El dimecres 7 de febrer uns quants alumnes del nostre centre van participar al concurs matemàtic Problemes a l’Esprint per a equips de batxillerat que s’organitza anualment a nivell de tot Catalunya i del País Valencià. Es tracta de resoldre amb el mínim temps possible deu problemes que moltes vegades estan enllaçats.
El grup d’alumnes format per: Gabriel Badia (3r ESO), Noa Cabello (4t ESO), Martí Juanola, Sergi Laball, Pau Martínez, Arnau Padrés, Toni Ros, Lluc Serramitjana (1r Batxillerat), Lluc Alemany, Alba Bermejo, Oriol Güell, Alba Rost, Jordi Sureda, Alba Tomàs i Mireia Viñas (2n Batxillerat), van aconseguir resoldre correctament tots els problemes en menys d’una hora i mitja la qual cosa representa un molt bon resultat que així ha estat destacat a la pàgina web del concurs. En aquesta mateixa pàgina s’informa que la participació ha estat de 43 equips amb un total de 759 alumnes concursants.
Des d’aquí volem felicitar aquests alumnes, no només pel resultat obtingut, sinó també per l’esforç i la feina feta. Enhorabona i a continuar gaudint amb les matemàtiques!